#vårfølelsen

16:36

Og det var det visst i mitt forrige innlegg her og. Jeg er visst ikke så flink å blogge her for tiden. Det har vært en slags tørke kan du si. Eller mange baller i lufta. Lite bloggelyst. Andre ting å henge fingra i...Jaggu...unnskyldningene er mange...Men, nå har jeg jo ikke tenkt å unnskylde mitt fravær...for sånn er det bare.

I dag kjente jeg den herlige kriblingen i kroppen igjen...vårfølelsen. den er så fin den. Til tross for minusgrader ute og metervis med snø, så er den her. Og jeg GLEDER meg til å høre småfuglene synge igjen og til å se det spire og gro rundt om. Det blir bra.

Jeg ville forresten fortelle deg noe...jeg har akkurat lansert en ny side for bryllupsfotografering. Titt gjerne innom om du vil, og tips gjerne de du kjenner som går i giftetanker.

Finfin dag til deg!

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.