Påskeaften...i år igjen...

23:52


Nå var det lenge siden jeg har skrevet noe her. Det går litt for lang tid mellom hvert innlegg, jeg innrømmer det. Men, sånn er det. Mange baller i lufta, eget firma og familie...#grunderliv...haha!

Men, nå har jeg hatt et par dager "fri". Jeg har ikke tatt helt fri da. Har jobbet litt på kveldene for å komme i mål med alt som må gjøres, men det er det som må til, så da får en gjøre det. Dagene har vært familietid. Jeg syns det er viktig. Jeg har nesten strikket en hel genser til Lillemor her, og jeg gleder meg til å få den ferdig. Kanskje i morgen...

I dag våknet vi at ei jublende jente som kom inn til oss helt i fistel! PÅSKEHAREN HAR VÆRT HER! For, her kommer påskeharen...hvert eneste år...og fyller påskeeggene våre og legger dem utover i hagen. I år hadde han vært taktisk og bare lagt eggene på steder der gutte (hundene) ikke kunne få tak i dem. JEG syns det var veldig lurt tenkt. Det som ikke var SÅ lurt tenkt var å dra på butikken og glemme hele den DEILIGE STORE NESTEN FULLE snahs-posen som lå i MITT påskeegg på studebordet....Håper gutta står an av, og ikke får magetrøbbel i natt altså...MAKAN!!!

Hvordan har DIN påsekaften vært da?

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.