That spring feeling

15:55

I dag har jeg hatt kontordag det meste av dagen, og jeg har sittet inne og sett ut på det nydelige været. Solen skinner som bare det, og jeg sitter her og later som om det ikke er kaldt ute. Haha!

Men, nå er det jo ikke SÅ lenge til det faktisk ikke ER så kaldt lenger, og jeg gleder meg så masse. For, med våren og sommeren kommer også alle de koselige bryllupene jeg skal fotografere. DET gleder jeg meg til. Jeg elsker blomster og jeg ELSKER bryllup. Denne flotte buketten fra Heimdalblomst i Tønsberg fotografere jeg for en stund siden, og jeg vil jo si at det er en klassisk pen sommerbukett. Er den ikke vakker!

Dersom du går i giftetanker - kanskje datoen allerede er bestemt - og du ennå ikke har funnet drømmefotografen...da KAN det jo hende at jeg er det..(for såpass lite skamvett må en ha at det er lov til å skryte av seg selv av og til...jeg KAN nemlig traktere kamera og lese lys...sånn skikkelig bra...). Du kan følge min fotoverden flere steder...jeg er lissom litt "all over the internet" jeg...på instagram finner du meg på @iloveweddings.no (Byllupsbilder - det kom nok ikke som en overraskelse), @fatmonkeyfoto (her finner du et utvalg av portettopptakene mine). #Nyfødtfotgorafering #konfirmansjonsfotografering #babyfotografering #gravidfotografering og #portrettfotografering. Og så selvsagt på www.fatmonkey.no og www.ilovewedings.no.

Så, det var dagens selvskryt...nå er det strax helg. Jeg skal ut å fotografere i morra og gleder meg stort.

Smil fra Ann Sissel!



You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.