12 år = Silkebryllup

08:00


Tenk det - 12 år siden vi møtte opp på ambassaden i Paris for å giftes (Vi gjorde en elopement - og det var helt fantastisk!!). Det har gått fort, samtidig som det har gått sakte...det er rart det der med tid...den er jaggu relativ så det holder. 

Jeg fant en fin definisjon på silkebryllup - som jo 12 år er.

Nå har dere vært gift i tolv år, og dere begynner å kjenne hverandre svært godt som ektefeller. Med både vaner og uvaner. Denne bryllupsdagen kalles for Silkebryllup. Silke er som sitt navn tilsier, mykt og behagelig. Det er lett og komfortabelt å ha på seg. Men husk det kan fort revne hvis det ikke passes godt på. Akkurat som et nært forhold. Dere kan nå feire at dere har vært gift i hele tolv år.
Gaveforslag: Undertøy av silke, lommetørkle, silkeskjerf, silkepyjamas, slips.
Blomstervalg: Peoner
Kilde:Bryllupsdagen
Nå innser jeg jo at pondus-håndduken (den er dritkul, den blir superfin på ferie, og vi begge digger tegneserier, og særlig Pondus) og krimboken jeg ga bort ikke akkurat samsvarer helt med gaveforslagene i artikkelen, men de ble godt mottatt av mottaker. For, siden jeg er i Kristiansund denne helgen, og fotograferer noen som om 12 år kan feire sitt silkebryllup, så ga jeg gaven min i går. Og jaggu fikk ikke jeg gave og...Jeg ble overrasket med Sleepbuds - sånne små dingser man putter i ørene når man skal sove, og så stenger de ute all annen lyd, og man kan stille inn på diverse avlasppende og søvndyssende lyder...min favoritt så langt er bølgeskvulp...det er som å sove rett ved havet...og jeg elsker havet! Og, om du tenker, at jaggu, det var ikke rare romantiske gavene disse to utveksler, så kan jeg si at pappamannen elsker krim (særlig den forfatteren jeg fant bok av, som var så ny at han ikke hadde fått med seg at den var kommet ut), og jeg sover som en kråke...eller noe annet som ikke sover no særlig bra...Så jeg er så utrolig glad for alt som kan dysse meg i dyp søvn!!!
Og, tenk at det er Peoner som er blomstene for i år...mine favoritter...og, jeg trooor kanskje peonene våre i hagen kan ha begynt å springe ut når jeg kommer hjem på søndag. Jeg elsker blomster sånn "in general", men peoner og nelliker...det er det fineste jeg vet...Sukk...
Jeg hadde ikke bilde av meg og pappamannen på reisemacen min, så det ble et bilde av søte Niamh & Ethan som jeg fotograferte på Island i fjor. Er det ikke fint!!! Og, i det jeg gikk forbi den sølepytten, så jeg med en gang formen på den, og bare måtte lage dette bildet...Hjerter altså ♥.
Nei, nå får jeg komme meg i siget her, for nå skal kjærleiken fotograferes! Bryllupsfotografering altså...got to love it!!!
Smil fra Ann

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.