Muskelmusikk

20:59


Jeeei!
Fikk lagt inn en liten hurtigøkt i dag og. Egentrening på terrassen i dag. Er vel sånn ca 25 varme, så det var...varmt!!!

10x
5 pushup
10 airsquats

Altså 50 pushups og 100 knebøy - unnagjort på ca 15 minutter. Slettes ikke værst. Jeg har nemlig satt meg et mål. Å få trent minst tre-fire ganger i uka. To av disse skal være Crossfitøkter. Kjenner at kroppen har så uendelig godt av disse, og fortsetter egentlig litt hjemme med noen av de samme øvelsene. Skal prøve å få notert ned noen av grunnøktene (med bare kroppsvekt), så kan jeg kjøre disse hjemme. For, jeg rekker jo ikke dra på trening mer enn et par ganger i uka, men hjemme er jeg jo uansett, så da er det bare å hoppe i treningstøyet og svinge seg rundt.

Jeg er en sånn en som ikke helt fungerer uten musikk. Jeg bruker det til alt. Når jeg redigerer bilder, når jeg sykler, når jeg lager mat, når jeg skal sove og såklart til treninga. Under her finner du en spilleliste som er fin til seige øvelser som airsquats, pushups, sit ups osv...Perfekt beat - i allefall for meg. Enjoy!



Er du flink å trene?
Legg gjerne inn ditt beste treningstips, spilleliste eller inspirasjon i kommentarfeltet under her.

Smil fra Ann Sissel
(som MÅ sprette i dusjen nuh!)

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.