De små gleder...

08:41

I dag kom en av følgevennene til lillemor med denne til meg. Så koselig! Så nå får den stå på kjøllenbenken og bare se fin ut.

I dag har jeg kontordag. Det betyr mye stillesitting, og mye skravling i telefonen. Stillesitting i dag, blir digg, for i går var jeg på trening, og det var MURPH som sto på planen. Jeg gjorde en skalert versjon, og endte opp med dette:

1600m ro
10x
5 Ring rows
5 push ups
15 airsquats (knebøy)
5 pushups
1600m ro

Og så gjorde jeg 1000m ro til oppvarming for å få kontroll på pusten min (astma).
Så, jeg ER litt støl i låra i dag, men det går så fint så. De sier dette er årets hardeste økt, og det tror jeg på - jeg gjorde jo ikke standardøkta og ga meg etter 10 runder, for da hold jeg nesten på å kaste opp...Og da skulle jeg jo enda ro 1600m...haha

Tror jeg endte på 46 minutter på hele sulamitten. ♥ Crossfit :)

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.