Equestrian - Hestefografering

18:43

I dag har jeg gjort noe morsomt! jeg ble med naboen i stallen, og hadde såklart med meg kamera med tele på. Jeg var blitt tipset op hesteslepp, og utsikten til blinkskudd lå godt til rette. Og, ikke bare fikk jeg bilder, jeg møtte også på så koselige mennesker i stallen. Så, jeg må innrømme at det verket litt i "hestejenta inni meg" om at NÅ nå vil hun ut å leve livet igjen. Men, jeg måtte bare si til henne at DET har vi ikke tid til akkurat nå - men en gang, da skal vi lage tid.

Men, intill den tid - her er et bittelite bildedryss og noen av dagens mange favoritter.













WOW! du kom deg helt hit! Fine, ikke sant!
Fortsatt finfin søndag. Nå skal jeg fortsette å lete etter bunnen av skittentøysdunken, og så må jeg jobbe litt. 

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.