Det går fremover med Acne-genseren min.

15:00


Vi ble jo invitert med på hyttetur i begynnelsen av vinterferien, og jeg kan jo rett og slett ikke dra på på hyttetur uten håndarbeid i bagasjen. Jeg hadde lenge hatt lyst å lage "Acne-genseren", og hadde funnet mønster her for lenge siden. Men, så er det jo noe med denne tiden da. Er ikke alltid en rekker alt en har lyst til. Men, NÅ kom det jo til å komme noen dager, både med bilkjøring - jada, jeg strikker i bilen jeg, riktignok bare når jeg er passasjer da, og på hytta. Så jeg dura på butikken, og fant det garnet jeg trengte. Ble jo ikke helt ferdig da - det tar tid å strikke en hel genser lissom, men jeg er godt på vei. Har et erme igjen og siste strikk av bolen, så er den klar til bruk.

Åh, som jeg gleder meg! Denne blir superfin nå utover mot vår og sommer, og jeg ser for meg at den blir fin på de litt kalde sommerdagene også.


Bildene er forresten tatt med min Olympus Pen E-pl7. Jeg kjenner at jeg ELSKER dette kameraet allerede (overhode ikke spons - bare lykkelig kameraeier)

Strikker du? Hva har du på pinnene da?

Smil fra Ann Sissel 

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.