Endeliig trening igjen

23:27


Herreminhatt, i dag var det tung økt på crossfiten! Jeg har ikke vært i form de siste ukene, og har holdt meg (litt vel mye) i ro. Ikke bra! Men, jeg snørrer og luftveiene er tette alle veier, og når jeg trener, så ja...da puster (og peser) jeg en hel del, og trenger fri tilgang der luften ferdes. Tok sånn pustetest hos legen for litt siden, og driver og tester astmaspray fast morgen og kveld, og håper på god effekt av den. Har egentlig alltid slitt med luftveiene, og særlig ved anstrengelse og når det er kaldt ute som nå. Og, i går glemte jeg å ta den, og våkna klokka fire i natt og fikk søren meg ikke puste. Bare hosta og hosta til jeg nesten brakk meg. Ikke kult. Men tilbake til treninga. Jeg snakker meg jo helt bort her. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å dra i dag (grunnet nevnte luftveier og generell forkjølelsesdritt), men så fikk jeg meldig fra en venninne som også har begynt å trene der jeg trener - "Hei, jeg skal på 19-økta i dag? Være med?". Aaah! Sånnt er gull!!! 

Av og til trenger man å dras litt ut av konfortsonen. Og, i dag kom den nye treningsbuksa jeg fant på salg hos getinspired, så det passa jo fint. Alltid ekstra motiverende med nytt treningstøy. Jeg har en fra samme merke fra før, som jeg elsker, så jeg slo til. For jeg vasker disse trenigsklærne så ofte, at det alltid er en bukse short, så nå tenker jeg det holder og blir bra. Så får jeg slite ut før jeg kjøper nytt igjen kanskje....

Jeg er i grunn litt stolt i dag også. Jeg persa med 35kg på frontsquats i dag - bare to repetisjoner, men det kommer seg. Kjenner det litt i skranglekneet nå, men tenker det går seg til når jeg får bygget opp musklaturen der etterhvert. Det klikket og bråkte hver gang jeg gikk ned i knebøy - også det helt typisk på denne tiden av året. Jeg tror av og til at jeg er født på feil side av kloden - jeg burde vært der det er varmt hele tiden og ikke her oppe i tundraen...ja ja..

Hva er det som får deg opp av soffan og ut av konfortsonen?

Smil fra Ann Sissel



You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.