Sleepless in Oslo...

20:20


For en liten stund siden kom jeg over denne appen. Jeg som alltid bruker typ 100 år på å få sove, sovner på et blunk når jeg har på denne. Appen er gratis, og da får en med en gratis "pille" med nedlastingen (du finner den i Appstore). Jeg syns den "pillen" som fulgte med var litt for kort så jeg kjøpte en som er litt lengre. Mener det er "Sleep deeply" jeg kjøpte på litt over 20 minutter. Kan si det sånn at jeg har ennå til gode å høre slutten på den "pillen", for jeg sovner alltid etter kort tid.

Så, hva ER egentlig dette da. Vel, det er en app som kan kan laste ned til nettbrett eller telefon (jeg har den på nettbrettet mitt). I appen finner du en gratis og flere "piller" som du kan kjøpe om du vil (helt opp til deg såklart - den som allerede er med er bra den også). Som de sier selv: "Digipill uses psychoacoustics to allow you to unlock your subconscious and change your perception". Hver pille er en lydsnutt der musikk og en stemme snakker til deg og underbevisstheten din. Det HØRES sikkert rart ut, men på meg funker dette som gull. Og, jeg sliter ALLTID med å få sove. Har til nå bare prøvd den ene ut over den som følger med appen, og har i grunn ikke hatt bruk for noe annet heller, men her er det jo litt for enhver ser jeg. 

Så, det er kveldens tips fra meg til alle dere andre søvnløse der ute....

PS! Jeg er ikke sponset - men syns det er hyggelig å dele når jeg finner noe som fungerer. 

Smil fra Ann Sissel


You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.