O.O.T.D - Stan Smith + Skappelgenser

09:52


Ha ha! Ann Sissel prøver noe hun ikke kan. I dag: moteblogger 

Fikk et innfall i dag etter at jeg hadde lufta bikkja og fulgt lillefrø på skolen. Det ER jo morsomt å dokumentere hva en har på seg. Sånn for senere - hvis en hadde på noe en likte, eller som bare lissom funka. Så, here goes...


I vinter fant jeg jo disse kule skoene. Adidas Stan smith´s med sebradetaljer. Ah, som jeg har venta på at snøen skulle gå så jeg kunne begynne å bruke dem. De er SÅ digge på, og så er de så kule syne jeg. Så, i dag fikk de bli med ut på tur. Sammen med en gammel jeand med flare som har kommet ut fra glemselen - den har rett og slett vært litt for trang, og så har jeg hatt litt dilla på smale jeans. Nå er jo jeans med flare på banen igjen, så nå får de komme frem og skinne litt igjen. Husker ikke hvor disse er i fra. H&M tror jeg, men du finner jo sånne over alt nå for tiden.

Det som er litt morsomt, er at jeg hadde en hunch om at hvite sneakers ville komme tilbake for fullt denne sesongen allerede i vinter da jeg fant disse. Mine var jo på salg, men rett bak hylla der mine sto var det en hel VEGG med hvite sneakers i alle varianter. Og, så rett jeg fikk. De er over alt om dagen. På instagram og magasiner. Og, i motebloggene rundt forbi. Så det er jo litt morsomt. For, egentlig følger jeg skjeldent trendene, jeg bruker det jeg syns er fint den dagen. Og så blir det sånn.


I dag fikk også den brune Skappelgenseren jeg strikket i vinter komme frem. Det var akkurat så varmt ute at jeg ikke trengte ha på jakke, men litt kjølig for å gå i bare vanlig genser. Og da er denne SÅ digg! Elsker Skappelgenserne mine. Har laget to som jeg har brukt mye i vinter. De blir digge på kjølige sommerkvelder og kan jeg se for meg. 


Nei, nå får jeg komme i siget her. Masse å gjøre på kontoret i dag. Bilderedigering står først på timeplanen, og så en hel del andre ting en må gjøre. Visste du at fotograferingen er bare ca 10% av jobben til en fotograf. Det er SÅ mange andre elementer som utgjør en fotografs hverdag, som mange ikke er klar over. Jeg liker det da - det gir meg varierte dager. Men, det er til tider mye jobb, og en må like å jobbe langt ut over 8-4 for å si det sånn. Men, det blir en livsstil. Og som sagt, jeg liker det  

Ønsker deg en fabelaktig fin fredda 

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.