Snart helg...Jeg deler en dille...

15:24


Clutch...har lissom alltid vært noe som er i bilen. Men, det kan også være en veske. Som dette skjønne lille sukkertøyet av en veske  Jeg fant den for ganske lenge siden nå, og bare måtte vise dere. Såklart funnet på salg et eller annet sted Jeg må jo være "the queen of sales" - men jeg lover - det er egentlig helt tilfeldig. Jeg finner nemlig aldri noe hvis jeg drar ut for å kjøpe akkurat DET eller DET. Så da blir det til at en kikker litt rundt forbi når jeg er i butikkene, og av og til dukker det opp noen skatter, og er jeg heldig så finner jeg dem på salg - som skjer overraskende ofte. Kan være fordi jeg ikke er vant med å kunne bruke ubegrenset, og derfor må snu litt på kronene før jeg slipper dem fri.  Jeg har ofte tingene mine i evigheter, så når jeg først kjøper noe, så er det ting jeg vet jeg vil ha stor glede av og som vil være med meg lenge.


Anyways. Tilbake til denne. Den er blå. Jeg elsker blå. Og den er akkurat passelig stor. inni har den egen sånn "lommebokfunksjon", sånn at en egentlig ikke trenger å ha egen lommebok oppi. Og så føler jeg meg litt ekstra fin når jeg bærer den. 


Jeg har nok en slags fetish for vesker...og sko...Rett og slett. En slags samlegreie tror jeg. Noen samler på frimerker, jeg samler på vesker og sko (til mannens store fortvilelse - "hva skal du med så mange - man trenger jo bare en av hver")...Sukk


Sukk...Se på detaljene da...så gjennomført 




Nå starter jo loppemarkedsesongen til helgen (i allefall her på østlandet), og her kan man finne mange søte og kule skatter. Det trenger ikke være merkevesker for å være fine. Men jeg liker at de er i skinn. Da varer de evig, og du kan ha glede av dem så lenge du vil...kanskje den blir arvegods til og med. 





Nå er det strax helg her, og jeg har ennå ikke helt planen klar...kanskje planen blir å ikke ha noen plan. Det er lurt av og til.

Hva er dine paner for helga?

Smil fra Ann Sissel 



You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.