Våren er her...og de gamle skoa mine holder på å miste sålen din...

16:46

Jeg digger TOMS! De er gode på og passer til nesten alt. Jeg har et par blå i semsket skinn. Tror jeg har hatt dem i tre eller fire sesonger nå. Og, i fjor så jeg etter nye, men syns rett og slett ikke den kolleksjonen som var i fjor var så veldig fin, så jeg sto over. Jeg limte sålen på de gamle tomsene med superlim, og det hodt som passe igjennom sesongen. Men, de SER jo ikke så fresh ut lenger. Derfor ble jeg så glad for å oppdage at det har ny kolleksjon i år. Så disse på en butikk for noen dager siden. Men, de hadde flere fine, så jeg har ikke bestemt meg.

Må spare litt også. For de er jo ikke gratis. Men, jeg har jo hatt de andre lenge, og regner med at neste par varer like lenge. Jeg liker idéen om at man gir et par sko til et barn som trenger det også når man kjøper et par TOM´s. Derfor vil jeg jeg å kjøpe kopier av akkurat denne skoen. For, det er mange kopier ute og går...(bokstavlig talt...haha). Så, disse står herved på ønskelista.

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.