The ONE to watch - VINYL

10:56


Likte du MadMen, så tenker jeg du kommer til å like denne også. Hakket mer brutal, men så er det musikkbransjen på 70-tallet vi snakker om også. Her har vi akkurat kommet i gang, og jeg kjenner at jeg gleder meg til neste episode allerede.


Her i huset ser vi skjeldent på vanlig TV, men det blir ofte til at vi synker ned i soffan og finner en serie - enten på HBO eller på Netflix. Der finner du mye bra, og en del ikke fullt så bra. Denne er kul! Så er den jo produsert av Martin Scorsese og Mick Jagger også da.

Herrefred...SE på den gjengen her da!!! Hærlig!

Funfact: vokalisten i det "up and coming" bandet Nasty Bits i serien er faktisk sønnen til Mick Jagger  Og, han KAN synge. Er SÅ mye digg musikk i denne serien, og jeg har funnet spillelista på spotify allerede. Jeeei!

Og for deg som så på "Alle elsker Raymond" en gang i tiden, så vil du nok se et velkjent fjes. Ray er nemlig med her også - denne gangen med en del mer skjegg.


Så, der har du ukas tips dersom du leter etter ny serie å se på, eller du var litt lei alle spillelistene på spotify.

Smil fra Ann Sissel

Bildene er sakset fra Seriens egne sider.

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.