Islykter A ´la Moseplassen

15:32


For litt siden kom jeg over et blogginnlegg hos flinke Anne og Moseplassen, der hun på en super måte viser hvordan man lager superfine "krystalllykter" av is med ballonger. Dette må jeg jo prøve tenkte jeg. Og, som sagt, så gjort. Jeg og lille prinsesse fant frem boller og kar og fyllte fire ballonger. 


Nå står disse superfine isbollene med lys i på trappen her. Og jeg håper at det holder seg kaldt lenge nå, sånn at vi kan bruke dem masse. Det er forresten helt unaturlig at JEG ønsker meg kaldt vær - jeg som egentlig er overbevist om at jeg er født på feil side av jordkloden - frysepinn som jeg er, burde jeg nok bodd på den litt varmere delen...ja ja...nå er en nå her oppe på nordkalotten, og får gjøre det beste ut av det - lage finfine lyslykter for eksempel;).



Om du også vil lage slike lykter finner du den fine turorialen hos Moseplassen HER. Det var forresten veldig ye annet fint der inne, så jeg må inn å lese litt mer. Kanskje jeg finner noen fine tips til hagen, når den tid kommer igjen. 

Fortsatt finfin torsdag!

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Å så fine de ble :) Har seks stykk på frysing jeg også, skal tømme dem for vann ikveld ellers er jeg redd for at de fryser helt igjennom. Trudde det var på tur å bli mildere ute så første gang jeg ønsker meg kulde ja :P

    SvarSlett

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.