Supersjef

12:12

Endelig fant jeg ut hva jeg skulle bruke de kule knappene fra snella&petronella til! For jeg bare MÅTTE ha disse da jeg så dem. Ny lue, fersk fra pinnene. Tror jeg må huske å skrive ned strikkeoppskrift på denne neste gang jeg lager en sånn. For akkurat nå finnes den bare inne i hodet mitt, og der er den jo ikke særlig delbar. 

Ser du hva det står? "Supersjef". Jepp! Det er meg det! Jeg syns, at når man er sin egen sjef - sannsynligvis den strengeste jeg hoen gang har hatt - så må en ha lov til å gjøre litt stas på sjefen. En liten klapp på skulderen. Søte ord på en lue. Små ting som minner en på hvorfor en gjør det en gjør når stormene raser og en av og til bare tenker:"WHY!!!" - Fordi du elsker det silly! 

Er du flink til å gi deg selv en klapp på skuldren i ny og ne?

Smil fra Ann Sissel


You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.