Nytt år - nye muligheter!

10:41

Se den søte boken da!!! Jeg har en egen forkjærlighet til gull og bling, og da jeg fant denne søte boken i en bokhandel (husker ikke helt hvilken, men tror det kan ha vært Nordli - det er ganske lenge siden nå), så måtte den bare bli med meg hjem. Jeg har spart på den. Helt til det kom et nytt år. Så nå skal den fylles med alle idéene for 2016.

Jeg syns det er viktig å lage det litt trivelig rundt seg selv. Akkurat hva "trivelig" er det er jo opp til hver enkelte å avgjøre. For meg er det lyst og trivelig, med en dæsj bling til;)

 Jeg får ofte så mange idéer i hodet på en gang, at jeg sliter både med å gjennomføre dem, og å huske alle sammen. Tanken med denne boken er å få skrevet dem ned, så kan jeg spare dem til en dag jeg har tid. Og så er det jo noe med idèer. De trenger ofte tid til å modnes. For å se om de lissom blir en "god årgang" eller om de egentlig burde havne i mappen med "kanskje ikke fullt så god idé".
 Så, i dag har jeg kontordag. Jeg lager planer og prosedyrer for hele dette nye året - og litt ut i det neste. Det er viktig å ha en plan når en driver for seg selv. Og, jeg har akkurat blitt minnet om at det også er veldig viktig å ha prosedyrer i tilfelle noe skulle skje. Livet er skjørt, og det kan snus opp ned og på hodet fra en dag til en annen. Da er det viktig å ha en plan på hva som skal skje...sånn med bussinissbiten. For, den driver seg ikke selv. Derfor er det viktig å innimellom ta to skritt tilbake, for å få et overblikk, og for å tenke ut veien videre. Bedriften og markedet er alltid i utvikling, og det gjelder å henge med i svingene. Og, så gjelder det å gi seg selv rom til å puste litt innimellom. For, det er MYE jobb - det er det ingen tvil om. Mye mer enn de fleste aner. Men, for meg er det verdt det. Jeg LEVER når jeg fotograferer, og jeg trives med alt det andre også (fotograferingen er faktisk bare ca 10% av hele jobben).
Så, nå skal jeg tilbake til prosedyrer og redigere litt bilder. Det star masse på plakaten fremover, og jeg vet at dette blir et spennende år. 

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.