Otto blir en Fashionista

09:07


Hallå folkens!
Otto her! Det er jeg som er sjefen i huset! Mammadamen sier at DET ikke er helt sant, men det tror ikke jeg noe på. Jeg har egentlig ikke helt lov til å være innpå her heller, men det skiter jeg i. JEG vil også blogge!

I dag er det bikkjekalt ute (Yes...I said it!). Jeg visste jo det, for jeg og pappamannen var ute på do ganske tidlig i dag nemlig. Ikke pappa da, han går på do inne den heldiggrisen. Jeg når lissom ikke helt opp til den derre kummen man slipper det hele ned i, så jeg må pent gå ut for å gjøre det jeg må (hrmf!). Men, tilbake til været. Det er bikkjekalt, og da mamma skulle følge storesøster til skolen i dag, så fant hun frem en....ONEPICE!!! til meg. Jeg bare: "WTF!!!!" Skal JEG ha på meg den derre!?! Trokke det!!! Men, som alltid, mamma får det som hun vil, så jeg sto nå der og ble kledd på som en annen baby. Herrefreeed jeg følte meg rar og flau da vi gikk ut døra. Den dressen var lissom litt stiv til å begynne med, så jeg følte jeg gikk som en stokk. Men, så begynte jeg å kjenne etter. Oh MY Gosh!!! Det var ISKALDT på beina - for sokker, nei DET har jo ikke disse menneskene mine tenkt på da. Og så innså jeg at denne dressen i fleece faktisk varmet ganske godt over ryggen, når vinden smøg seg over nesa og jeg kjente at jeg gikk mykere og det hele var egentlig ganske fint. Og så er den jo litt kul også da. Sort og fresh, med reflexer på beina. YESS! tenkte jeg. Jeg har blitt en Fashionista! Og, kombinert med min supersnasne sele fra Hunter følte jeg meg ganske så fjong der jeg spankulerte bort over veien og speidet etter de søte jentene i nabolaget.

Så, konklusjonen er: Jeg har gjerne på meg denne outfiten igjen altså - særlig når graderstokken viser sånn 18-19 minus og det i tillegg blåser litt. 



Boff fra Otto 

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.