Pink linen - lazy sunday

11:42


Denne søndagen fikk en deilig lat start. Lille prinsesse er på overnattingsbesøk hos en venninne, og det betyr at mammadamen fikk sove litt lenger enn vanlig. Så deilig å sove helt til en våkner av seg selv...eller...ikke helt...for etterhvert begynte visst Pappamannen å kjede seg, og lurte på om jeg ikke skulle våkne snart...haha!

Jeg er alltid så trøtt på denne tiden av året, og er sikker på at jeg kunne sovet herfra til månen om jeg bare hadde fått mulighet. Så det er egentlig greit at noen vekker meg litt innimellom.

Det snør i dag...også...Store lette snøfiller som daler ned og legger seg som et hvitt teppe over alt. Verden pakkes inn i bomull. Det blir så vakkert. Håper det varer en liten stund.

For en liten stund siden kom jeg over noen bilder av rosa sengetøy på pintrest, og fikk en idé. Rosa passer fint til veggene her hos oss, og om en finner en dus og lys farge, og kombinerer den med beige og lys grått, så blir det ikke så sukkersøtt heller. Jeg har hatt lyst på sengetøy i lin lenge, men det er så kostbart, så jeg har lagt tanken litt bort. Men, akkurat nå så er det jo salg over alt, så jeg tenkte det var lurt å titte litt i de butikkene som selger sengetøy, så som tenkt som gjort. Jeg tittet litt over alt, og på Home & Cottage fant jeg det jeg lette etter. Akkurat passe rosa - på grensen mot fersken faktisk, i lin. Så da fikk det bli med hjem. Og, det passer så godt til sengeteppet vårt. som er litt mer countrystyle i ruter og jeans-stoff. Og for meg som har lakenskrekk, så blir veien til drømmeland litt kortere om kveldene nå. Det hjelper å ha det litt fint der en skal sove.


You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.