Tikka masala på menyen i dag

17:59

Det høres jo fryktelig fancy ut i headingen, men sannheten er at for ca.10 minutter siden spurte jeg pappamannen "har du tenkt på noe til middag i dag", og som vanlig så han på meg med et litt spørrende tomt blikk, det hadde han jo som vanlig ikke. Jeg klager ikke altså...jeg bare hadde ikke tenkt helt på det jeg heller. Så, da romsterte jeg litt i fryser og skap, og fant ut at i dag var den perfekte dagen for å knerte siste rest av julekalkunen (utrolig praktisk mat forresten - diger fugl+fryser=mange måltider), sammen med en toropose tikka masala. Med kokkosmelk, ekstra paprika og koriander. Tror det blir godt jeg. 

Er du god på å planlegge middag? Jeg tror jeg skulle hatt et tips eller to der nemlig.

Smil fra Ann Sissel



You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.