Det er en ansiktsmaske....Jeg elsker den som nattkremen min

08:38


Denne ansiktsmasken var min vei inn i L´occitianes fortryllende verden. En dag for nesten ni år siden nå, ruslet jeg inn i deres nyåpnede butikk i Tønsberg.  Jeg skulle egnentlig bare gå forbi, men det luktet så godt på utsiden av butikken at jeg ble dratt inn i butikken nesten uten å skjønne det. 

Inne i butikken åpenbarte det seg en himmel for meg som liker litt naturlige dufter og såper og kremer og og og....Vel du skjønner. Bedazzled!


Jeg var på denne tiden gravid med lille prinsesse i magen,  og hadde jo lest at det fantes kremer mot strekkmerker. Så, siden jeg hadde forvirret meg inn i en butikk med nettopp masse kremer spurte jeg om de hadde noe sånt. Det hadde de, så en boks med det fikk bli med hjem. I posen la også butikkdamen noen prøver - deriblandt på denne masken. Hun sa man også kunne bruke den som nattkrem, så det var ingen behov for å vaske den bort, sånn som man ofte må med andre ansisktsmasker. 


Nå hører det med til historien at jeg hadde veldig mye bekkenløsning i mitt svangerskap, så uansett hvordan jeg forsøkte å ligge når jeg sov, så ble det ikke helt bra. Og, vi hadde valp hjemme - som jo naturlig no våker flere ganger om natta og måtte på do. Jeg følte derfor at jeg alltid så trøtt og dratt ut, og at jeg hadde verdens største "handleposer" under øynene. Og, jeg var jo tross alt bare 30, men følte meg til tider som mye eldre enn det - i allefall når jeg så meg i speilet.  


Uansett. Magekrem og ansiktsmaskeprøve ble med hjem. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde forventet da jeg smurte på innholdet i prøvepakken den kvelden, men det som skjedde dagen etter hadde jeg nok aldri trodd. Jeg våknet - fortsatt like ubrukelig søvn som vanlig, så jeg fikk nesten sjokk da jeg kom på badet og fikk se meg selv i speilet. HVEM ER DU!!!!?!???! lissom. For der sto det en dame som så våken og fresh ut. Handleposene under øynene var borte og jeg begynte plutselig å FØLE meg mer opplagt enn da jeg klartret ut av sengen. WHAT!!!!! Kan en KREM gjøre dette tenkte jeg!?!?!

En ting var sikkert - denne måtte jeg ha mer av! Fy flate så digg! Jeg så ut som "meg selv". Huden var på en måte gjennomfuktet og jeg vet ikke - mer frisk om du skjønner. Så, jeg dura ned på butikken samme dag, og fikk med meg en hel krukke. Og, siden har det vært oss...meg og nattkremen min.

Det hender jeg finner andre kremer og vil teste disse, men jeg ender alltid opp tilbake på denne, rett og slett fordi jeg ser så stor forskjell. 


Om du lurer på om magekremen fungerte da. Det tør jeg ikke helt å si. Jeg smurte i allefall kulemagen inn med kremen hver kveld, og jeg gikk ut av svarngerskapet med et eneste strekkmerke - og det oppsto akkurat der huden er strammest i arret mitt etter blindtarmsoperasjon, så akkurat der er jeg nesten overrasket over at det ikke kom mer. Men, om det er kremen eller bare gode gener, det vet jeg jo ikke, men jeg er uansett glad jeg gjorde det - sånn i alle tilfelle.

Dette innlegget er ikke sponset. Jeg liker å dele historier og produkter jeg liker. 
Om du velger å teste noe av det jeg skriver om, så er det på eget ansvar. Jeg skriver om det som fungerer for meg. 

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.