The fine tunes: Nevermind - Leonard Cohen

09:00



Har du sett True Detective? I såfall har du helt sikkert hørt denne. Hvis ikke, kan serien anbefales. Særlig første sesongen var bra. Vi satt klistra, og det var sååå vanskelig å rive seg løs før sesongen var over.

Akkurat nå er vi på True Blood maraton. Den og har utrolig mye bra musikk. Er så fint med sånne serier som utvider musikkhorisonten også. Må innrømme at jeg er litt bakpå der etterhvert som årene flyr. Før hadde jeg full kontroll på det meste, men nå har jeg ikke oversikt over noe. Jeg vet hvem Marcus og Martinius er da...så da kan du tenke deg selv....

Har du noen favorittserier som har mye bra musikk, blir jeg glad for tips 

Smil fra Ann Sissel 

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.