En sniktitt i undertøysskuffen min...

22:14


...Og jeg LOVER dette skjer muligens aldri igjen. 

Haha! Jeg er nå en skrue. Jeg har sett reklame for dette settet fra Pierre Robert flere steder i det siste, og da jeg kom over det på tilbud på min lokale Rema 1000 butikk, fikk det jaggu lurt seg ned i handlekurven. Og, det er så vakkert...MEN...jeg må krympe litt på overkroppen for at den Bh´n skal sitte pent. Jeg sier bare - sees om ca 10 kg.  HAHA! 

Enda godt jeg har begynt å trene. For, en gang i tiden ville denne toppen her sittet som et skudd. Så, nå har jeg en veldig god grunn til å bare fortsette å være flink å trene og å passe på hva jeg putter i den munnen (barnebursdag med kaker og tilbehørende tilbud på smågodt var nok ikke den beste timingen for det, så VILJESTYRKE - come here!). Men, jeg SKAL inn i denne. 

Eller, jeg kommer inn i den, men den holder lissom ikke alt like pent på plass kan en si. Underdelen kjøpte jeg så den passer nå, men vil også sitte bedre med litt mindre smågodt i kroppen - (JA, jeg hadde en mistanke om dette da disse to lissom "falt" ned i handlekurven, så det var ikke heeeelt ubevisst). Jeg merker jo forskjell på kroppen for hver uke jeg greier å være flink å komme meg på trening. Så det er håp. Og, det er et LANGSIKTIG PROSJEKT!!! I tilfelle du nå tenker at "nå er´a på slankern gitt". Jeg er ikke det...sånn egentlig. Men en lettere og fastere kropp vil jo være en naturlig konsekvens av kostholdsendring og jevnlig aktivitet. Så, det er DET som er målet - å bli sterk. Dritsterk faktisk. 

Så kan disse to få ligge i skapet så lenge og minne meg på akkurat DET nå når de kjører priskrig på påskeegg i sjokolade og smågodt i kilosvis. NOTE TO SELF lissom. Så det så. (og, jeg handler egentlig aldri klær for at jeg skal passe dem senere...men disse inngår i dette langtidsprosjektet mitt...på et vis)...












 


Men, altså...er de ikke fiiine! Jeg elsker detaljene og gleder meg til å ha dem på når de passer skikkelig. 

Smil fra Ann Sissel


You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.