Jippi! Acne-genseren er ferdig!

20:16



Som jeg skrev om i dette innlegget her, så fortalte jeg at jeg i vinterferien startet med den berømte Acnegenseren, som jeg fant oppskrift på her for en liten evighet siden. Og jeg har strikket litt nå og litt da, og nå er den jammen meg ferdig! Og så SÅ myk og god den ble! 

Jeg Tror kanskje jeg ville strikket den bittelitt kortere dersom jeg skulle gjort den om igjen, for den ble litt lengre enn jeg hadde sett for meg (men fortsatt helt fin altså), så om jeg skulle strikket en til, ville jeg kortet ned med ca en stripe. 

Jeg lekte litt med selfiefunksjonen på mitt lille snertne Olympus Pen E-PL7, og fikk laget noen bilder som viser hvordan den ble. Nå er ikke akkurat jeg noen supermodell...vel, jeg er vel ingen modell punktum, men man får jobbe med det en har;). Det er forresten utrolig uvant å stå på denne siden av kamera. Som fotograf befinner jeg meg jo alltid bak kamera, så det er egentlig litt morsomt også. Ikke verdens beste lys, men det duger;). (hvis du forreten ble nyskjerrig på hva jeg jobber med til vanlig, kan du jo klikke deg inn her og ta en titt:)

Nå er det fredag. Lillefrø har kommet seg i seng, og jeg skal strax finne soffa og strikketøy. Tenker jeg rekker et par episoder True blood før det er leggetid for de store også. 

Ønsker deg en fortryllende fin helg!
Smil fra Ann Sissel




You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.