It´s Hip to be Square

14:09

I går på butikken fant jeg DENNE!!! Milde makron! Moods of Norway har gitt brunosten en facelift...og så SÅ fin 

Jeg pleier jo egentlig å kjøpe fløtemysost, men jeg MÅTTE jo ha råååsa brunost da - så da ble det gubrandsdalsosten. Kjente det var lenge siden jeg hadde smakt denne, for den har en liten ettersmak av geitemelk syns jeg, og jeg blir ikke riktig klok på om jeg liker det eller ikke. Den er jo god lissom...men den ettersmaken...?!?

Lille prinsesse syns det var litt dumt at ikke selve OSTEN og var rosa, men jeg måtte jo si at nå hadde vi jo fått sånnt fint rosa lokk til brunosten, og så er den jo så fin på utsiden, så da gjør det vel ikke  noe at ikke selve osten er brun - der ER jo tross alt BRUNost... 

Bra stunt fra Tine & Moods altså. 

Hvem av brunostene liker du best da? 







You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.