Jeg er HÅPLØS!!!

15:30

Foto: olympus.no

Jepp, det er akkurat det jeg er. Og så tror jeg at jeg er en samler. ...Eller, det VET jeg at jeg er. Jeg samler på vesker, sko og ...Kameraer... Noen ville vel kanskje kalle det en slags form for yrkesskade? Ikke vet jeg. Men, altså. Jeg burde jo ha nok og vel så det, men jeg har fått en ny craving...Jeg ønsker meg dette. Olympus Pen, digitalversjonen (jeg skrev jo her om en av de aller første Pen-kameraene - jeg er jo så heldig at jeg har et gammelt analogt et). Det er så vakkert...og ganske praktisk. Alt til sitt bruk lissom...Men, det blir ikke nå. Om ikke universet vil sende meg et sånn helt uten videre da. Men det skjer jo skjeldent. Men, en kan jo drømme, titte på, ønske seg...hihi!

Smil fra Håpløse Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.