New coat

17:33

Ny kåpe❤️
Jeg har egentlig innført et slags selvpålagt kjøpestopp, men av og til gjøres det visse unntak. Denne kåpa er et av dem. De hadde en igjen, og den satt som et skudd. Og, så var den på salg, så etter en liten tenkerunde (jeg må alltid tenke meg om litt før jeg handler), mens kåpa hang på bakrommet, gikk jeg tilbake til butikken, og den fikk bli med hjem. Syns den er så kul og fin på samme tid. Og kan styles på flere måter. Den var lissom bare "så meg". 

Funfact - bildet er tatt i studio - med mobil...i speilet...haha! Snakk om å være lat. Men jeg hadde pakket sammen og var klar til å dra da jeg kom på å ta bilde. Men det er jo litt komisk. For her hadde jeg studioblitzer og skikkelig kamera tilgjengelig, og så kjører jeg selfie med mobilen...(og det forklarer også stellebordet i bakgrunnen - er man babyfotograf er det jo hyggelig å legge til rette fornakkutat det;)).

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.