Endelig i gang igjen etter ferien - crossfit

23:11

Etter en frisk økt i boxen i dag, var det godt å syyyynke ned i soffan noen minutter. Og mat må en jo ha, så idag ble det vanilje og sitronyoghurt med chia frø og en dæsj nøtter til kvelds. Veldig godt❤️
I dag var det CINDY som sto på planen på treninga. Det er litt morsomt at øktene har navn. Og om en er lur og logger økta, kan man se om det er noen forskjell neste gang den dukker opp. Akkurat denne økta består av 5 pullups (evt ringrows som jeg gjør, for jeg er ikke helt sterk nok til pullups enda), 10 pushups (i dag skalerte jeg disse mot traktordekk på kne - aldri vært noen racer på pushups, men det kommer seg) og til slutt 15 airsquats (knebøy). Så skal man gjøre så mange runder en greier på 20 minutter. Jeg greide 7 runder ringrows, 6 runder+ 3 rep pushups og 6 runder airsquats. Er spent på hvor støl jeg vil bli i morra, men det går så bra atte. Det var digg å komme i gang igjen, for desember var litt varierede på treningsfronten kan en si. Og, dette var i grunn en bra økt å komme i gang med også. Får lissom opp pulsen på denna. Så avslutta vi økta med situps. Jeg husker ikke hvor mange runder vi gjorde, emn det var 8 situps/a 20 sek så hvile i et min. Og sånn holdt vi på til tiden var ute. Veldig veldig bra. I'm a happy camper akkurat nå, og tenker jeg får sove godt bår hodet lander på puta om to straxer.

Smil fra Ann Sissel


You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.