Going somewhere...Shit! I dag er jeg STØL!

20:06


Hadde jo første crossfitøkta mi på onsdag som var, og som vanlig merket jeg ikke så mye stølhet dagen etter. Ja, ja, tenkte jeg, så var det helt innafor da. Haha! Ikke heeelt. I dag er jeg så ufattelig støl i magen at du vil ikke tro det. Men, det som er fint er jo at jeg virkelig kjenner at det er muskler der - som i aller høyeste grad hadde godt utav å få rørt på seg.

Nå er det helg, og jeg lader opp til en ny uke. Målet neste uke er å komme meg i boxen to ganger. Det er egentlig målet hver eneste uke, men det er ikke alltid jeg rekker.

Har forresten et hverdagstips til deg. Det startet med at jeg så at @funkygine gjorde squats mens hun pussa tennene. Så da måtte jo det testes. Jeg glemmer meg litt bort innimellom, men joda, jeg prøver å multitaske så ofte jeg kan (og det er jo egentlig hver dag - et par ganger om dagen). Og, en dag jeg drev å knebøyde og pussa, så titta jeg bort på badekaret. Jeg må uansett gjøre push-ups mot noe, for jeg er jo ikke sterk nok til å ta dem rett på gulvet ennå, så fikk jeg en idé. Den karkanten passer jo PERFEKT å pushe mot. Så, som tenkt så gjort. Så nå er også en runde med pushups lagt inn i kveldsstellet. Trenger jo ikke pushe seg helt ut heller, men bare få opp litt puls lissom. og kjenne at det blir litt tungt. Jeg merker at jeg sover så utrolig mye bedre de dagene jeg trener og de ukene jeg har lagt inn litt ekstra innsats ut over de to treningsdagene jeg har som mål. Så, et lite tips bare.

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.