New beginnings ♛

09:09



Nytt år - nye muligheter. Ikke sant!

Som den komplette Tårnfrid jeg er, så startet jeg det nye året med å ha glemt at det var planleggingsdag på skolen i går, så der fikk jeg jammen en "bonusfridag" gitt. Så da var jeg og lille prinsesse hjemme og bare slappet av, vi møtte venner og dro i akebakken, og jeg bare bestemte meg at disse dagene blir skjeldnere og skjeldnere, så jeg ville rett og slett bare være tilstede.

Før jul ble det litt i overkant hektisk her på Fatmonkeykontoret, og jeg rakk nesten ikke noe av det jeg hadde tenkt å gjøre i Desember. Så, jeg starter dette året med noen erfaringer rikere, og tenker at jeg må bli bedre å planlegge. Å forutse alle disse tingene som gjør at det innimellom koker, sånn at en unngår de aller største toppene. For, selv om jeg er så uenderlig takknemlig for å ha masse å gjøre, så kan det i svingene bli litt i overkant også. En er jo tross alt bare et menneske - som av og til bærer litt for mange hatter på samme tid. Det med hattene får en ikke gjort så mye med - sånn er det bare, men en kan planlegge litt og bestemme seg for når disse hattene skal på, og kanskje ikke ha på alle sammen på samme tid.

Så, jeg har skaffet meg en helt ny almanakk, og fortsetter med bullet journaling (tror jeg må fortelle litt om dette i et eget innlegg jeg, for dette er et genialt system) for å holde orden på alle oppgavene som må gjøres i løpet av en uke. Jeg tenker å kjøre analog kalenderføring dette året. For å ha bedre orden og system. Det er noe eget med å ha skrevet ned noe på pappir - det er lissom som om det fester seg litt ekstra i toppen da.

Men, nå må jeg faktisk jobbe. Holder på med et prosjekt jeg gleder meg til å bli ferdig med.

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.