Onsdagsøkta i boks ♥

23:37

Yess!
Kom meg på trening i dag, og det ble en knalløkt  Økta var egentlig veldig variert, med både løfting, Sit-ups og dingling (jeg er ikke særlig god på disse pull-upsa og toes to bar ennå, så jeg føler jeg bare henger og dingler. Men ut fra den påbegynnende geléfølelsen i armene mine nå, så kan det nok hende at jeg blir sterkere på sikt av bare dingling også). Og så DEN godfølelsen når jeg var ferdig. LYKKE! 

Kommer garantert å kjenne det godt i morra - eller dagen etter der igjen, men har meldt meg på 10-timen på fredag, sånn at jeg skal rekke to økter denne uka (hjelpes! Lurer på hvordan DET skal gå - jeg som ikke egentlig fungerer sånn helt optimalt før sånn 11-12 lissom). 


Da jeg kom hjem måtte jeg jo ha noe å spise. Jeg hadde gresk yoghurt med sitron og noe annet jeg ikke husker, så jeg putta det, blåbær, chiafrø og litt kokkos på toppen. Kjempegodt! Og, så har jeg funnet en skikkelig god te! Jeg syns nok den smaker mer lakris enn kakao da, men god er den. Husker ikke hvor jeg fant den, men det var på en av disse velassorterte matbutikkene som er over alt. 

Nå er det ladetid. Masse jobb i morra, og forberedelse av kickstart-helg med en kollega - jobbehelg på gang hos meg altså. Men, det blir bra. Det er så utrolig koselig, og nyttig når en kan treffes sånn og hjelpe hverandre å forme det nye året, og pushe hverandre et steg videre. Så det bli veldig bra. 

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.