Mens vi venter på våren

15:00


Jeg har jo nevnt det før - jeg og sko altså...
Jeg var innom Sandvika for en stund siden, og kom over disse. De passa PERFEKT, og jeg visste at jeg trengte nye sneakers til våren og sommeren, så når jeg fant disse på supersalg, fikk de rett og slett bli med meg hjem. Jeg aner ikke hvem "Stan Smith" er (mulig jeg burde google her, men det har jeg glemt), men syns de var så kule! Som du kanskje skjønner - jeg er ikke så opptatt av de store navnene, men jeg liker pene og kule greier. Jeg går mine egne veier - det har jeg alltid gjort. Samtidig som jeg følger litt med hva som skjer akkurat NÅ.


Nå er jeg ikke helt med på idéen om at man alltid må kjøpe noe nytt for å henge med. Jeg har fått med meg flere artikler i media den siste tiden, der de store bloggerne får pepper for å fremme en kjøpekultur som ikke er bra for noen. Og, de har i grunn helt rett. Før jul fikk jeg en idé. Men, jeg kan jo ikke sette den ut i livet før etter januar, for jeg handler det meste jeg trenger akkurat da - (kan du gjette hvorfor?!?). Men nå er januar snart over, og det er på tide å sette denne idéen ut i livet. Jeg vil ikke avsløre akkurat hva det er riktig ennå, men du kan få være med på den om du vil. Det blir et slags prosjekt, som det egentlig er morsomt om det er flere som henger seg på.


Så, følg med, så kommer det mer om akkurat det om litt. 



Haha! Måtte jo google da...Ser ut til at Stan Smith er en tidligere amerikansk tennisspiller, og akkurat denne skomodellen er oppkallt etter ham. Så da vet vi DET 


Smil fra Ann Sissel 

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.