Nordisk vintage design - Jobbehelg i de kuleste omgivelsene

10:14



I helgen har jeg og en kollega hatt "kick-start" helg. Vi har gått igjennom året som kommer, og satt oss ned og lagt planer. Vi pleier å gjøre det en-to ganger i året. Vi jobber med omtrent det samme, men er ganske ulike, og det er det som er så bra. Vi inspirerer hverandre, og kan gi hverandre nye perspektiver på samme problemstilling. Det er rett og slett GULL! Man må ta vare på hverandre, og hjelpe hverandre fremover - særlig i de kreative yrkene, der en ofte jobber solo, og kanskje ikke har så mange å "kaste ball med" i hverdagen. 

I den anledning var vi så utrolig heldige å få låne leiligheten til gutta i Skogen. De driver bla.a med nordisk vintage design, noe denne leiligheten bar stort preg av. Det var så utrolig koselig å komme inn døra, og jeg kjente at skuldrene senket seg minst fem hakk med det samme vi trådte over dørstokken. Jeg fikk rett og slett litt hyttefølelse - midt i Oslo. Veldig rart, og veldig deilig. Og, det la også den perfekte ramme for konsentrasjon, fokus og målrettet jobbing. 


Jeg bare må vise dere. Et av mine favorittobjekter of all time er sidebordet E1027 av Eileen Gray (det lampen står på - står på ønskelista når jeg en gang får råd og har et fint sted det kan få bo). Jeg elsker uttrykket på dette bordet. Vi har to stoler som ligner på dette - når jeg tenker meg om, tror jeg de må få sitt eget blogginnlegg en gang. De er så fine 

Linker i dette innlegget er ikke betalt/sponset på noe vis. Jeg bare syns det er hyggelig å dele flinke folk med dere. 

Dersom du ble nyskjerrig på hva gutta i Skogen driver med, så kan du lese mer om dem her:)

Tusen takk for lånet 

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.